Friday, March 14, 2014

Terkejut....

Tadi pas tgk isu MH370 yang tak selesai2... (Oh MH370 dimana anda????? Kami doakan yang terbaik tok kamu semua).... dan usha2 isu semasa pon x der yg menarik... Bukak FB... pon tak der yg menarik... tgk pulak instagram....

Tgh tunggu gambo loading... gambo Sharul Shiro... haha... kantoi aku follow dia... n gambar tu appear... 1st yg terdetik kat hati aku masa tgk gambo Shahrul bertiga pakai baju melayu biru dan bersongkak adalah.... Apa yang Mamat kat surau buat berdiri sebelah shahrul.... eh.... pe sal dia boleh ada kat dlm gambar ni... dia kenal shahrul ker???? gambar apa ni...aku pon baca caption... Majlis pernikahan @_a7z_ dan kami adalah #dulangboys... bla...bla.. bla... (pnjg la caption dia)

Mmg aku terkesima la... aku pon click la nama yg shahrul tag kat ctu... 1st aku click... eh.. safee sali la... bukan ni... pas tu aku gi blk kt gambo tu... tgk satu lg nama... ohhh no... tu kan nama bf Nora danish... Ned... confirm bukan mamat kat surau tu... tp kenapa muka dia boleh sama.... lagi2 kat dlm gambo tu... aku pon usha2 la Bossned punya insta... huhu... mmg muka dia iras2... rambut jer yg lain... Mamat kat surau rambut dia panjang... n bossned ni rambut dia pendek...

n finally aku pon follow bossned... kuikuikui....

n akhir kata tahniah Aidil Zafuan!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sekali lafaz tu... hehe... semoga kekal ke akhir hayat.... Suka tgk video bossned time Aidil nikah... Pas Sah...Sah... diorg jerit Goolllllllllllllllll...... giler.. haha...


No comments:

Post a Comment