Monday, June 9, 2014

Mimpi yang mengarut.....

Malam tadi aku mimpi.... dalam banyak2 mimpi ni aku rasa mengarut... dan klu jadi kenyataan mmg aku tak suka la.... Mimpi aku cam ni... Aku ngan sorang mamat ni (aku kenal dia di dunia nyata dan status dia sama sebijik dlm mimpi aku) kuar atas dasar kerja... gi mana tah kitorg dia cakap ikut jer... aku pon ikut jer la... keje kan... pas tu kitorg naik teksi... tiba2 jer da kat tmpt lain... cam gi restauran cam gitu...

Rupa2nya mamat ni nak kenalkan aku dengan mak dia... mak dia mmg tak suka aku la kan.. memandangkan status laki ni mmg suami orang... Tp dalam mimpi tu aku trying hard tok dapatkan restu mak dia... sampai aku bengang dan aku cakap "Klu makcik nak tau siapa perampas saya ke dia... cuba makcik tanya xxxx dgn siapa dulu... saya ker yyyyy???? klu makcik nak tau yyyy la perampas... tapi saya sedar yang dia pilih yyyy dari saya... dan saya pon tak nak ada apa2 hubungan dgn xxxx... sy pon x tau yg saya nak jumpa makcik kat sini"

N wife si xxxx ni ada jugak kat situ dia duduk sebelah aku... elok jer dia layan aku... x marah ke apa... borak2 cam tak der perasaan jer... kitorg siap citer pasal bus rumah... alah aku lupa la apa org panggil.... Dalam 10sen2 tu tetiba kwn lama aku time kat poli muncul... dia jd pemecah suasana 10sen tu... dia dlm mimpi tu PA kepada Mak XXXX ni.... dia layan kwn aku baik jer... mmg beza la ngan cara dia layan aku...

pas tu tetiba aku terjaga... mak aku kejut bangun gi keje... huhu....

Aku sbnrnyer tak phm nape aku mimpi cam gini... nak kata aku teringat kat XXXX ni tak der pulak... aku da move on da... What is past is past kan... hishh....

Google2 maksud mimpi x der pulak... entah ler... mimpi mainan tidur jer....Pk positive...

No comments:

Post a Comment