Thursday, June 12, 2014

Kerana Terpaksa Aku Relakan


Saper tengok????  Aku start tgk episode 3... tu pon cam da sekerat... ble tgk tu aku rasa cam best jer citer ni... Frankly aku da lama gila tak tgk slot Akasia sbb sebelum ni banyak citer merepek... malas aku nak layan... baik aku layan ONE... hehe...

Bila citer ni habis kuar la kredit kan... tiba2 tgk pengarah... Azma Aizal Yusoof atau lebih di kenali sebagai BUTANG oleh family aku... Klu sebut nama betul dia haram mak aku tak kenal... bila sebut butang... ooooo butang.... Aku mmg suka citer2 dari geng2 ni... Azma, Shahrul Ezad... majoriti cerita2 dari radius one aku mmg tengok punya... berkali2 pon x bosan... skrg ni aku nak sgt  tgk cerita Sin.der.ella.... tapi tu r tak der lak tv3 nak tayang balik... nak tgk kat youtube pon cam tak der jer....

Aku rasa cerita Kerana Terpaksa Aku Relakan ni best sbb cerita dia bukan pasal perempuan kena rogol ker.. citer kena kawen paksa mak tak suka.... lelaki yg kena kawen tu tak suka.... cliché sgt kan... cerita yang ni watak Endah tu cam best... Gila2... cute... banyak cakap... x brapa nak cover cun walaupon pakai tudung... hehe.. sweet... Watak Tajul Razin pon aku suka... mula2 tu cam wierd gak aku tgk amar cam kaku... keras... cakap cover2... x senyum... Pas tu aku teringat Razin yang aku kenal... Sejibik cam Tajul Razin... so aku lagi teruja... haha...

Pas tu watak mak tiri jahat ngan kakak tiri jahat pon ok... menjadi... Kakak dia walau jahat tp sayang kat mak dia... aku suka bab tu....

Mula2 citer ni Aku suka kalau Indah ngan Fahrin ker aper nama nyer... tapi bila dia tunjuk yg si Fahrin tu mabuk2 trus aku suka lak Indah ngan Razin...

N guess what da lama aku tak tgk citer yg buat aku jerit2... xcited... sebut "awwwweee" atau feeling2 nak jd Indah... n tak sabar2 nak tgk episode akan datang.... Citer ni mmg best.... So aku suggestkan korang semua tgk dan sokong cerita ni.... ok?????

PS: Guess what smalam Sims aku beranak aku letak nama anak dia Teana sama cam nama kucing yang Zin bagi kat Indah.... minat citer ni punya pasal...

No comments:

Post a Comment