Tuesday, May 25, 2010

Kata Dulang..

Kata Dulang, Paku Serpih
Mengata org, Ko x sedar diri ker???
Ko tu yang LEBIH....

Agak berapi gak la aku ngan ada sorg tua yang x sedar diri tu kan... Sesedap rasa jer kata kat aku "Awak ada MEETING ke tadi???" (sila faham itu adalah ayat2 sinis si Tua x sedar diri itu)

Aku yang belum pon batal air sembahyang ni hangin la satu badan kan... elok2 aku baru nk duduk wat keje ko nk bagi panggil aku smata2 nk tanya soalan bangang tahap cipan ko tu kan... Alo..ada x aku tanya ko ... "Si tua x sedar diri, lepas lunch semalam ko gi mana hah??? Smpai anak ko datang cari ko kat opis ni????"

Pagi tadi tu pon ko gi mana sampai tengahari ko ilang.. budjet klu smpai opis 12.30 tu kira bagus r...???? x der meeting hari ni ok... ko jgn nk wat cerita....

Aku pon x phm ngan prangai si tua ni... klu aku dok diam ko x der pulak nk cari aku... tp klu aku x der seminit 2 ko da kecoh satu dunia cm aku ni x pernah lekat kat opis la kan????? Cam ko tu Malaikat la kan... tp tgk sikit saper yg slalu ada kat opis dan saper yg slalu ilang?????

rasa cam nk tumbuk jer muka si tua tu..

update: x smpai sejam n3 ni ditulis... si tua itu sudah menjadi chipmore kembali... so aper nk dikata????

10 comments:

Anonymous said...

sabar kak...sabar..
kn batal air semayang tu kn..

Wanniey said...

haha.. da slalu sgt bersabar... smpai rasa cm nk cakap jer... "ko tu gi mana pagi tadi.. baru skrg nk nmpak muka????" :P tp bila pk balik dier tu kan SI TUA... x jd lak... :P

Mizz JoyarZZ Spot said...

muahahahaha...usah pedulikan org tua itu!!!!oppsss

Wanniey said...

haha... niat di hati mmg x mo perdulikan dier... hehe.. Kitorg ni x der reshuffle ker???

Cik Ruby said...

bhaha~ Anasir-anasir macam ni patut dibanteras :))

Wanniey said...

haha... banteras ruby jgn x banteras... Lg pon diorg x leh salah kan kita klu jd cm diorg gak nnti.. bak kata org tua2.. mana x tumpahnyer kuah klu x ke nasi... kuah gulai lak tu.. haha..

Miss Diana said...

salam...hahahahah..siapakah gerangan si tua yg bermulut laser itu wahai adindaku...katakan biar hamba habisi...hihihiiih..usah dipeduli virus atau bakteria seperti itu takut nnti emosi kita yg trganggu.....hahahahah

Wanniey said...

haha... wah Ms diana kita sudah menjadi gengster ker gengstar??? hehe.. biar lah rahsia ms. diana..

mmg sudah agak emo tadi... tp skrg da ok kembali... time kasih ler kpd kekwan semua...

Arigato gozarimas..

mrs shaifull said...

hmm apa nak kata lg, akak selalu kena camni wani, kadang2 siap call sana sini carik kita, padahal kita pegi antar surat kat atas, mmg cinabeng la

Wanniey said...

tau x per kak.. kekdg tu dier yg suruh gi antar itu ini.. dan2 kita gak yg dier cop kaki jalan/ Sosial... dier tu lak aper eh??? Chipsmore... Kejap jer ada... kebanyakan masa dier x der... haha..

Post a Comment