Tuesday, June 19, 2012

My Raya Wishlist #3 Fresh Sugar Passion & Urban Decay Naked 2

sambungan dari Part 1 & Part 2

Aku alter sikit Wishlist #2  ni.... aku rasa aku nak beli Fresh Sugar Passion... color yang agak merah2... haha... bukan aper yang rose tu da lebih kurang macam aku nyer mac tu jer... so x yah la beli color2 seiras kan....

Pas tu aku nak beli Naked2.... yeye... akhirnyer boleh gak la aku pakai lip balm merah2 tu... baru color synchronize... lgpon aku x der eyeshadow tone brown2 ni... so x membazir rasanyer klu bli naked2 ni... lagi pon leh pakai gi opis... bak kata Mrs. Liza x braper nak sesuai klu pakai eyeshadow color terang2 memancar2 gi opis... elok pastel2... tp naked tu pastel ker???? arghhhh x kisah... janji leh pakai ngan Passion... yeye....


Due date : time bulan pose....

Baru best kan dan feeling2 cam beli barang2 tok raya... :P
~Granted~

No comments:

Post a Comment