Saturday, June 9, 2012

My Scheming Anti Acne Mask - Review

Hari sabtu hari tu x buat apa2 da lepak2 sahaja so aku try la masker... Masker jenis keping2 tu.. Lagi pon kemas sikit kot klu pakai masker jenis tu.. Aku beli masker ni kat Watsons The Mall... Harga dia RM6.90.. Aku tak pasti jenama ni ada brapa jenis sbb aku da trpengaruh ngan perkataan anti acne.. Aku pon rembat la 2.. Apa yang aku boleh katakan pada mask ini ada lah dia super duper bnyk essance.. Time aku keluarkan pon nasib baik tak menitik nitik je.. Abeh la tangan aku ngan essence nye.. Nasib baik wangi.. Sampai sekarang bakul sampah aku wangi.. Haha... Satu je yang aku tak suka psl masker ni.. Pas pakai aku x leh baring da feeling2 cam kat spa sbb essence dia meleleh ke telinga aku.. Rimas ok.. Da lebih kurang 15 minit pakai baru blh baring... Pas tu time aku pakai ada rasa gatal2 sikit kat muka.. X tau kenapa.. Mayne reaction dia kot.. Aku bukak masker ni ni lebih sikit dari 30 minit.. Malas bukak ngam2 sbb rasa rugi lembab lagi masker dia.. Ble da tanggal tu aku kena la ratakan essance dia.. Tunggu la smpi kering. . Pas tu aku x pakai skincare aku.. Malas nk cmpr takut rosak lak muka aku.. Ble essance da kering mak ehhh aku tgk muka aku berkilau kilau je.. macam plastik da... Isk takut aku la tgk cam tu tp pas tu aku tidur...ble aku bangun aku tgk muka aku back to normal la.. X ler berkilat mcm plastik mcm mlm tu... Jerawat ada la yang kecut... X sabar nak tunggu next Saturday nak pakai masker ni lagi...

Patut beli???
- Maybe... tapi pas ni aku nak try Beauty diary pulak sbb ramai yang review cakap best

Info
Jenis kulit aku : Combination Oily, Acne prone, Pore besar2....

No comments:

Post a Comment