Thursday, June 7, 2012

RMK - Skintuner

Aku baca review pasal Skintuner ni kat blog Paris B terus aku rasa cm nak berlari2 ker Counter RMK... yang aku tau Counter RMK ni ada kat Isetan / Parkson KLCC... aku tak pasti antara 2 ni... yang pasti KLCC... haha...

Actually dari dulu aku nak try RMK ni... isk... aku asyk nak ter type RMK-10... berbalik pada citer RMK... selalunya aku akan terpikir... isk mahal la product RMK ni... x mampu... tapi ble tgk review dan harga Skintuner ni trus aku lompat bintang... harga mampu beli.... hoyeee hoyeee....

Tapi yang aku still konfuse ni Skintuner ni apa??? Moisturizer or serum???? Klu serum guudddd.... nnti ble serum yg aku guna sekarang ni abeh leh aku guna RMK ni punya... bukan apa aku nyer ni mahal sgt... x mampu poket aku menahannyer.... hehe...

Tak sabo2 nak bli ni... isk... naper lambat lagi gaji???????

No comments:

Post a Comment