Tuesday, June 19, 2012

Breakout and stressout...

Tadi time lepas solat pakai la moisturizer and aku perasan yang muka aku da breakout... Awwww... Aper lagi sedih giler r... So aku listkan benda2 yang baru aku try mybe penyebab breakout itu... Ada 2 benda aku bru try... Tak pasti sama ada itu la punca aku breakout smpi cam ni muka aku.. Sedih2..

1. Aku bru try nan* *hite nyer serum.. Ada la lebih kurang seminggu kot... Banyak pimples kuar kat dahi.. Lagi2 blah kanan... Huhu...

2. Masker My B**aty **ary... Tapi aku baru try satu kot... Tu pon last week... Hari rabu dimana pimples2 itu telah wujud...

 Solutionnye harus lah aku berenti guna serum tersebut dan menggunakan serum sedia ada... Warghhhh x sanggup nak kuarkan duit bebnyk beli serum yang aku guna sekarang.... Huhu..... Tapi aper blh buat.. Kulit ku mengada2 sangat...

No comments:

Post a Comment