Monday, November 19, 2012

Jep Sepahtu

Lima hari aku dok bertapa kat Semenyih... kat sana line digi x kuat... umah pon x pasang astro... so sangap jer la sepanjang hari... nsb baik gak la aku ada gak download Karoot komedia dlm phn... boring2 pasang la kat tv... ada gak lah hiburan... leh la gelak2... sbb kan sgt2 boring kat sana aku pon terdownloadlah Betul ke Bohong so smpai saat ni da lebih kurang 45.6% mobile internet usage aku... da la due date dia lambat lagi... giler r....

Actually aku download Betul ke Bohong, Karoot Komedia, Karoot Komedia x, Maharaja lawak semua tu sebab ada Jepp... isk terminat kat Jepp la pulak... And finally aku da jumpa twitter jepp tapi aku x tau la tu account dia ke atau pon fake account... dia pon da lama x tweet... last di retweeted 8 november... sekarang da 19 november... so kira lama gak la...

Jep Sepahtu yang kacak

Aku try2 gak tgk instagram... x jumpa lagi... dlm aku baca2 tweet yg #Maharajalawakmega2012 ada yang ckp Shahrol Shiro tu lebih kurang Jepp...  n aku terjumpa instagram dia time aku tgk tgk saper yg Tauke Jambu follow... n aku tgk gambo Shahrol Shiro tu mmg la ada mirip2 Jepp dari segi ketinggian, saiz badan, bentuk muka... tapi Shahrol shiro ni kejap nampak ensem kejap x... n diorg ni berasal dari kluang... ye ke??? klu x silap aku la... n tadi aku tgk Maharajalawakmega nye video mmg la cara shahrol shiro tu cakap ada iras2 jepp cuma jepp tu kekadang pelat2 sikit... hoho.... boleh jd diorg ni sedara jauh... hoho...

Shahrol Shiro yang cute

N hari tu aku follow la twitter Tauke Jambu... dan mengexcitedkan aku tauke Jambu follow aku balik... hehe... Suka2 sgt... n ada la jugak yg aku tweet2 dia reply...

Tauke yang Friendly

Sharifah Sakinah aka Kina pon ada jgk reply tweet aku... hehe... happy gak la kan... aku minat gak tgk Kina ni... lg2 punch line-  "tenaga x ada, ibu x suka" - pondok jambu... haha... suka giler...

 Kina yg Cun melecun

Aper pon semua family aku pon da terpengaruh ngan aku... sampai ibu aku nak suh langgan warna pulak.... isk..isk...


No comments:

Post a Comment