Thursday, November 22, 2012

Treadmill vs Exercise Bike

Setelah membentangkan budget dan location akhirnyer ibu aku da meluluskan aku beli Treadmill tapi dgn syarat GUNA duit sendiri... Of coz la kan... da keje... lg pon lepas keje ni mmg aku x prnh mintak duit parents aku pon...

Ibu aku ckp boleh bli n letak dlm bilik aku yg tak berapa besar tu... erm... muat ker??? maybe klu aku da bli treadmill aku x leh bli almari2 lagi... sesak lak bilik aku nanti... Treadmill kan besar...

Tapi semalam pas aku google2 org cakap better beli Exercise Bike.... hurm... aku confuse... patut beli yang mana... Treadmill harga dia dlm 4000 (tu yg plg murah aku jumpa)... Exercise Bike dlm 1500 - 2000 (plg murah aku jumpa)... Aku confuse ni....

N patut beli ke tak??? sbb aku ni hangat2 tahi ayam jer... sekarang xcited la... ble da ada tah2 wat sidai baju jer... huhu....


PS: itu la aku... ble org da bagi mesti aku jd confuse patut ke tak.... tp klu org tak bagi , mesti aku nak beli jugak... isk..isk...

Update : 23/04/14 setelah menggunakan elliptical, treadmill n exercise bike ni... aku cadangkan klu korg betul2 nak beli baik beli elliptical ni... exercise bike paling aku tak suggest... 

No comments:

Post a Comment