Thursday, November 22, 2012

Khas Untuk Penggoogle "Jep dan Sharifah Sakinah"

Aku rasa key word paling menarik yang korang search n masuk kat blog aku adalah

Jep dan Sharifah Sakinah


Da beberapa beberapa kali kot masuk list keyword aku... tapi aku still x dapat2 aper kah maksudnya... Adakah korang google pasal diorg berlakon sama???? pasal korg rasa diorg sesuai berdua??? atau korang ternampak ada aura2 yg diorg tgh bercinta ker???? Kenapa??? Kenapa???? aku nak tau gak... sbb klu aku tgk Instagram Sharifah Sakinah tak pernah lak dia post gambo dia ngan mana- mana ahli kumpulan sepah tu... kebanyakan kawan2 dia aku pon x kenal... tp yang bnyk gambo dia sesorang la... N semua gamba tu mmg dia sgt cute... korang x caya gi la follow dia...

Jep sepah lak aku tgk twitter x active maybe tu fake account... Instagram pon xder... so maybe mamat ni x suka share personal ngan public... tapi tu hak masing2... kan....

Apa pon klu korang yang google pasal Jep ngan Sharifah Sakinah tu terbaca la n3 ni tolong la bgtau aku pe sal korg google psl diorg berdua... aku pon nak tau gak... Share la... sbb aku tak pernah pon terfikir nak google keyword tu...

2 comments:

Anonymous said...

diaorg tu sesuai laa..dua dua comel sesangat...i loike<3
couple je laa...lol

Ms. Wanniey said...

hehe... mudah2an... tapi suka2 je cik Anon ni nak couple2 kan org kan... nak jadi cupid ke??? :P

Post a Comment