Friday, March 15, 2013

Black Rimba bara

Sapa da tgk citer Rock oooooo??? Sekual dari citer Rock!!!!!!!!!!! Aku 2-2 citer ni tgk kat Cinema... tapi ngan org yang berbeza la... Time citer rock ni member aku Mrs. Shah yang ajak... dalam hati aku "WTH??? citer melayu??? best ker??? kang membazir jer duit aku bayar memahal pas tu citer cam haram jadah...." sekali time tgk citer tu mmg aku asyk gelak terbahak2 jer.... siap beli VCD lagi... haha... hari2 tgk citer yang sama sampai muntah.... (macam citer Hantu kak limah gak... ulang tayang smpi 1000 kali)

Semua part cam kelakar jer aku rasa... paling aku suka Video Klip Keunggulan Cinta tu... Perghhhhh Best kot!!!!!!!!!! hehe...

Bercerita pasal Rock oooo plak...Aku gi tgk ngan Mrs. Izan... Dia tengok kali Kedua tu..... Rock ooooo Mrs. Izan... :P   Bagi aku la kan (Taste orang lain-lain) Rock lagi best... tapi kekawan aku yang lain plak suka Rock ooooo... Rock ooo ni cam x braper nak lawak... dia ada part sedih... dan macam2 part lagi la... Video clip dia yang lagu Teratai tu tak braper best la... hehe... aku x suka sgt... tapi Part dia berendam dalam tasik tu aku suka... haha...

 Ni la scene diorg berendam dlm tasik... 
"Teratai" sangat
 Watak-Watak Utama

Dalam dua-dua film ni watak Jijo yang aku paling suka.... an..an..an... nmpk la tokoh ketua di situ... dan diorg ada misi...

Dan.... aku suka gak watak Black... Cam yang lain-lain tu kan mmg glamor... saper x kenal Khir Rahman??? Sofi Jikan???? Que Haidar??? Pekin??? an...an...an.... tapi Saper Black?????  Black ni watak dia walaupon sengau tahap aku tak paham apa dia cakap tp karektor dia menjadi... aku try2 la google pasal dia tapi harammmmm sikit jer maklumat / info yang ada... Nama dia Norazmi Bahron... film yang dia blakon Rock... Haru Biru...ngan Rock ooo... tu jer maklumat yang ada... n aku start la google Image... hurm... aku rasa dia ni maybe org teater kot.... and low profile....

Rimba Bara & Wan *something*


Malaikat Maut with Slash... Tapi Drummer tu da bertukar...
Black dlm Rock ooooo
No 1 dari kanan tu Black Kan????
Selingan - Ayu betul la Que ni....

No comments:

Post a Comment