Thursday, March 28, 2013

Kisah Poli ku : Pergi Cafe Asrama

Semalam lepak2 ngan adik aku cerita pasal Charlie Brown... aper tu charlie brown aku akan cerita kat korang dlm Post Kisah Poli ku... Cerita dia agak kelakar la.... Pas bukak citer Charlie Brown tu terkeluar la pulak lain2 cerita kat Poli n kisah ni jugak... tetiba terecall so baik aku cerita kat blog ni selagi aku still boleh recall my experience ni....

Kisah nya begini ....


Time tu aku sem 1... FYI Poli aku ni poli baru... so aku ada lah 1st batch... Poli aku ni ada 4 Asrama Perempuan... 4 asrama lelaki... Tapi semua cerita aku ni mengisahkan asrama perempuan jer... sbb apa2 cerita Asrama lelaki memang aku tak amek tau...  Time tu aku baik giler ngan 1st Roomate aku... Nama dia Mrs. Nad... time tu belom Mrs lagi la... Still anak dara sunti gitu... hehe...

Time tu awal2 masuk poli lagi dalam 2-3 minggu jer... Asrama yang bukak pon satu jer... Yang aku tulis  Asrama Aku... Yang tiga lagi tu kosong kosong kosong (intonasi guna lagu Kosong Najwa Latiff)... So malam tu lepas maghrib aku ngan Mrs Nad bersiap2 la nak gi Cafe... Lapar kan... Pas tu kito jalan la ikut Laluan Gajah Menyusur (corridor dlm bahasa kejuruteraannya).. Jalan punya jalan sampai la dekat ngan tempat yang aku tanda X tu...

Layout Asrama Perempuan
Korang tau aper aku n Mrs Nad nampak??? Benda Putih melompat dan Laju Jer dari Blok A ke Blok C... Mulut aku lak lancang trus aku tercakap "Weh apa tu????" n automatik kaki aku terus gigil dari X ke Cafe... Sampai Cafe aku duduk kejap bertenang... terus gi order n then balik asrama...

N sampai sekarang aku still tak tau apa benda yang melintas tu...

Huhu....

No comments:

Post a Comment