Monday, February 17, 2014

Dia Macam Jay Jay

Tibe2 hari ni mood aku untuk meremove gambo aku  sampai.... aper sal tah... mybe rasa da terlalu tua untuk display2 gambo muka aku kat cni... haha... yang kat n3-n3 terdahulu mungkin aku tak remove kot... untuk masa depan mybe aku tak kan tepek muka aku dah... hehe... Lagi pon korg mmg x kisah kan... aku bukan jelita macam lisa surihani pon... hehe...

2-3 menjak ni aku asyk dgr lagu Jay Jay jer.... Jay jay mana??? nmpk sgt aku tua... huhu...


aku letak gambo dia zaman muda belia.... Kacak pokcik ni... dia sebaya ngan Arwah Ayah aku... aku igt dia muda lg... Mak aku pon fefeeling yg Jay Jay ni baya2 dia... sedangkan... haha.... Cheh... time aku menaip ni tetiba lagu Jay Jay play (Rindu Bayangan)

Aku Masa kecik2 dulu suka gak dgr lagu pokcik ni... best pe... aku suka lagu Rindu Bayangan, Cukuplah Sekali, Kenangan dalam duka .... mmg terbaik... lagu nasyid dia ngan Mirwana pon aku suka... aku igt tu mmg lagu Jay Jay... sekali tgk videoclip nmpk Faizal tahir... gelak guling2 aku... haha...

Actually masa aku terjumpa mamat kat surau yg aku citer kat n3 lepas tu... aku rasa muka dia remind aku kepada someone... rupa2nyer pokcik Jay Jay ni ler... haha... mmg sejibik (macam gambo diatas)... Sebab tu ker aku sibuk2 nak dgr lagu pakcik Jay Jay ni???? macam yer jer kan... haha...

Tapi aper pon berangan jer la... tak kan jumpa pon mamat tu lagi... yer r tahlil dari hari 1 smpi ke 7 pon batang idung dia tak nmpk... aper tah lagi motorbike dia... kuikuikui.... Apa pon semoga dia gembira dan berbahagia selalu disamping family dan kawan2 tersayang....

No comments:

Post a Comment