Friday, April 8, 2011

.:. En. Motivator .:.

Ingat lagi cikgu / Lecturer aku pesan... salah satu cara nak motivate dan rasa sgt happy untuk gi kelas adalah dengan cara : Mencari sorang Insan untuk dijadikan motivator (dlm kata pasar nyer... cari la sorang aweks/ mamat ensem untuk jd pembakar semangat ko nak gi kelas... yer r klu korang admire kat sesorang korang mesti la rasa xcited jer nak gi sekolah/ U/ college kan... klu x gi nnti korang x senang ati pulak....)

And that my way untuk menghappykan diri kesekolah... even tuition pon aku wat cm tu... klu mamat tu x datang tuition usha bumbung sekolah dia pon jadi (ayat cikgu tuition aku).... haha...dan sekarang selepas ... (dot.dot.dot) tahun aku kembali nak mengaplikasikan cara itu.... huhu.....

Huhu...tapi masalah nyer saper yang aku nak jd kan En. Motivator aku kat opis ni????

Nak yang macam ni boleh????

Isk...isk... tok sah la aku verangan nak yang macam Ming Dao.... nak cari yang single mingle pon payah.... lagi ada hati nak cari cm Ming Dao... ke laut la jawapnyer....

No comments:

Post a Comment