Thursday, April 7, 2011

Musykil musykil....

Musykil sungguh musykil...

Ceritanya begini...

Tadi adalah hamba allah ni 2 orang... orang department aku gak... tapi unit lain r datang kat floor aku.... tapi 2 orang ni sungguh lah kekwat... boleh tak aku mmg r dok kat dpan tu sbb nak mencheck punch card sorg orang unit aku yang hilang entah ke mana ni kan... hamba allah tu boleh la pulak mengetuk2 pintu kaca.... Alllooooo kan ada intercom kat situ tekan je la kan... (aku ckp dlm ati jer...)

Pas dia ketuk mengetuk dia kuar la plak statement ni "Tak der sesiapa ke nak bukak pintu ni???" Aku da rasa nak maki dia jer... tapi ayat ni pulak terkeluar dari mulut aku "Nak jumpa siapa ya?"... korang tau aper jawapan dia.... "Nak jumpa Mr. ABCDEFG..." terkejut aku sbb tu nama Ex aku... giler per mamat ni cari mamat tu da dekat 3 thn dia transfer.... nampak sgt la tau history aku....

Tapi yang aku pelik... aku x kenal pon mamat 2 orang tu.... dan macam mana dia leh tau pasal kitorg.... nak kata dia sesajer jer sebut nama mamat tu... erm... tapi dia senyum2 kambing kat aku time mention nama tu.... huhu... pelik pelik.... Tak kan orang tau psl history aku tu... aku da coverina baik giler punya... orang unit aku pon x tau citer... ni orang unit lain lak tau.... confuse aku.....

No comments:

Post a Comment