Thursday, April 21, 2011

Mamat 3 suku

Lepas satu-satu masalah aku ni... skrg ni aku prob ngan sorang mamat 3 suku (read: Gila) ni... aku ada wat n3 pasal dia hari tu.... klu nak baca klik kat sini!!!

Aku tak tau la aper masalah sebenarnyer mamat ni kan.... asal nampak aku mesti kuar statement ni "Ko da fikir belum???, Macam mana.... terima jer la aku" (lebih kurang la... korang bajet aku nak igt sgt statement geli nak muntah hijau tu???)

Allllooooo Mamat 3suku kalau ko nak kategori kan aku dlm kategori Andartu ker Andalusia ker.... suka ati ko la... sbb aku rasa aku tak menyusahkan ko pon... tak der effect pon kat ko kan... Dah la tu ko pegi jerit kuat2 sampai satu floor ni boleh dgr... weh... benda ni boleh effect kat aku ko tau tak???? Da la aku ni PA... PA da la sering dikaitkan dengan anasir2 buruk lagi ko nak cari pasal kan... nnti orang ingat aku lak yang terhegeh2 kat ko....

Yang aku tak paham tu... Ko tu kerja bukan bagus sgt... (read: mmg tak bagus pon...) gaji pon cukup2 lepas ko sorang jer (tah cukup tah tak)... bab rumah + makan + minum + pakai + kereta + etc semua pon bini ko yang tambah gaji dia lagi tok menampung ko.... pas tu ko ada hati la pulak tu kan nak kawin lagi... adoooiiii laki cm ni mmg x der otak + maruah ker??? Tak faham aku... da la hidup menumpang hasil titik peluh bini... ada hati lagi nak curang ni.... otak letak kat kepala lain la tu....

Korang tau mamat ni da la bkn stakat ckap2 macam tu jer... ader hati lak tuk mengugut aku... dia kata dia nak mandrem aku.... giler tak??? main ugut2 lak tu... My BFF suruh report jer... dia kata takut jugak klu dia buat apa2... aku tgk mamat tu mmg cm tak center jer... orang yg kenal dia pon kata ada potensi la dia akan buat aper yang dia cakap tu.... So klu korang nampak aku lain macam tu... tolong2 la bawak aku gi darul syifa eh....

Mamat 3suku ni pon klu korang tgk dari segi fizikal dia pon korang tau dia tu mmg nampak macam orang susah... Muka hitam berkeledak, diri macam tak terurus, cara cakap mmg bersepah la... adab mmg 0 la... dari dulu aku kenal dia... mmg dia tak beradab... aku kau aku kau jer... bab adab ni dulu aku tak kisah... sbb maybe dia anggap aku ni kawan bini dia so dia pon relax2 jer la kan... lagi pon aku mana ada bercakap2 sangat dengan mamat 3 suku ni kan... kesimpulannyer pas ni jangan harap aku nak bagi muka lagi... dan aku kena letak kan boundary seluas2 nyer... haha...

PS: Sesiapa yang dengar cerita sepenuhnyer dari aku mmg bengang dan kata mamat 3suku ni mmg kurang hajar.... tapi aku tak tau aper lagi nak buat... Aku klu jumpa dia aku tak tegur pon... senyum pon x... tapi dia still buat perangai gatal2 dia tu.... aper nak buat ni weh!!!!!!! HELP ME!!!!

- Aku bukan segaja nak menghina mamat 3 suku... tapi klu ko dgr aper yang dia ckp kat aku mesti korang rasa aper yang aku taip ni da light2 jer... still x leh lawan ngan ayat yang dia ckp kat aku hari tu..-

No comments:

Post a Comment