Friday, May 17, 2013

Hey Girl , by Gerard Way

Aku suka betul benda ni... kat setiap opis aku mesti aku dok tampal benda ni... hat kali ni baru upgrade sikit laminate klu tak kertas tu aku tampal cam tu ja... Konon2 nak bagi semangat la....


Agak2 aku makin kurus tak klu tgk hari2???? hehe.... Sila tekankan You are gorgeous, whether you're a size 4 or 14... Mampu?????

Dulu actually si Gerard ni macam ni....


Saper kata tak leh jadi cam ni???


Makin Jambu n muda gitu??? Kurus lagi....

Aku memang peminat tegar dia dari zaman MCR x kuar kat malaysia lagi.... 1st album I brought you My Bullet, You Brought me Your love.... tapi zaman tu dia x sekurus gambar diatas lg... Cute tu sudah semestinya... hehe..

Tapi aku jatuh cinta bukan kerana rupa... sbb time helena tu baru aku tau rupa dia cam ner.... aku fall in love dgn genre MCR dan lagu Vampire will never hurt you..... I kan love vampire2 ni.... hehe...

No comments:

Post a Comment