Tuesday, May 21, 2013

Gemstone

OMG... Penyakit giler Gemstone menyerang aku lagi....

Giler tak giler la... aku gi hantar 3 pendant aku : Rosequartz, Jade ngan Obsidian / Onyx (aku x ingat aku beli obsidian ke Onyx) gi kedai emas hari tu... memandangkan harga emas da turun... tapi sayang nyer upah tukang mahal la pulak... tp da alang2 pegi... buat jer la terus... Kos adalah 4 angka... huhu... tp puas ati...

Sekarang ni aku giler nak gi kedai Gemstone pulak nak gi tmpah bracelet... poyo pulak rasa nak tempah2... tapi bukan tmph apa... nak combine batu jer... nak letak 3 batu dlm satu bracelet... pas tu nanti klu ada duit lebih nak buat anklet la pulak... Ibu aku tak bagi nak beli gold anklet... katanya benda berzakat x elok letak kat kaki... macam merendahkan martabat emas... katanyer...

Aku rasa xcited smpi x sabo2... duit tak der... tapi nak jugak... isk...

Pattern mana yang cantik???? 

Iolllsss suka yg ni... kos pon x tinggi mana... hehe...


No comments:

Post a Comment