Thursday, May 9, 2013

Salah ke Berbaju Hitam hari ni?????

Pagi2 buta time nak amek newspaper boss ada yang tegur aku... "Wanniey, Ko vote PKR ker?" Aku da macam W.T.H?????  Aku jawab "Undi adalah RAHSIA" tapi org yang tanya aku tu terus membebel2 macam betul jer aku undi PKR... Aku undi saper aku punya suka la... apa pon UNDI adalah RAHSIA...

Ok... tetiba tadi aku nak atas lagi... sorang tu tegur aku "Wah Wanniey ko pon pakai baju hitam hari ni!!!!!!!!" aku da macam... isk... aper kes ni???? x paham aku...

So jalan laju-laju pegi kat tempat aku trus google Baju Hitam 9 May 2013... Ler... rupa2 nyer malam tadi diorg buat bantahan PRU-13 kat Kelana Jaya kena pakai baju Hitam... Maaf ler saya tak tau... patut aku kena label PKR dari pagi tadi....

Actually aku berbaju hitam hari ni sbb da tak tau nak pakai baju apa...aku amek jer trus iron... mana aku tau kena pakai baju itam ker... putih ker... sbb aku x join pon bantahan2 ni... Bagi aku da menang, menang la... dah kalah, kalah la... aku da jalan kan tanggung jawab aku... so menang ke kalah aku redha jer... hehe...

So sila jgn salah anggap kat aku yg berpakaian Hitam hari ni...

Sekian.


No comments:

Post a Comment