Thursday, October 21, 2010

Fruit Juice

My dad just brought a very very expensive Juice machine that i think the price is really ridiculous... so untuk mengatasi rasa yang amat menyampah ini harus la gunakan The Expensive Juice Machine (yeah , that wat we call it) everyday.... HARUS oppss bukan harus lagi tapi WAJIB.... aku sungguh tidak puas ati dengan harga Juice Machine tu.... (harganya seperti membeli 2 mini stepper ok!!!!!) huh, tak tau aper yg ayah aku fikirkan.... boleh beli 2-3 Juice machine yang canggih2 gak guna duit itu... tak pon boleh aku beli kasut kat Pedro... da boleh dapat 2-3 pasang lg... sedih ble tgk duit dibuang2 atau digunakan untuk beli benda yang bukan-bukan macam JUICE MACHINE yang kegunaan nya sama da tak berbeza ngan JUICE MACHINE yang lain....

Tapi aper nak buat.... da terbeli... huhu... so mula hari ni haruslah breakfast minum fruit or Vegetable Juice... da ala2 western family aku ni.... Machine itu harus la digunakan tak kan nak biarkan berhabuk macam barang2 lain tu kan.... macam deep cooker, multi cooker , etc... jadi perhiasan jer kat umah aku ni...

So tadi aku pon tgk-tgk la juice recipes kat internet.... terlampau banyak dan ew... aku rasa loya2 bila mengenangkan nak minum vegetable juice... sedap ker??? erm... aku ni beginner so haruslah mula dengan yang mild2 saja sudah... contoh nya apple / carrot/ watermelon juice...

erm... Korang ada Recipes yang lain tak... yang korang biasa consume??? harus la dikongsi sama... :P jangan kedekut ilmu....

PS : Lagi elok klu korang leh bagi recipes yang leh membantu aku mengurangkan kg dan bagi bright lagi kulit aku ni... kuikuikui...

The 'spensive Juice machine tu datang sekali ngan recipes... aku nak try virgin marry... gempak jer nama... rasa macam minum alcohol beverage pulak!!! uishh harammmmm

No comments:

Post a Comment