Tuesday, October 19, 2010

Gembira Sebab BZ????

Hari ni aku busy giler... tapi aku happy... buat tu buat ni tiba2 tengok jam da pukul 12 lebih... macam tak percaya pulak... kuikuikui... kalau hari-hari cam ni kan best... yer r bila busy aku tak cepat rasa lapar... yer tak????

Boss baru tak masuk lagi tapi aku da start bz... erm... dengar2 khabar, the chances yang boss aku tak jadi tukar ada... huhu... sedih... keciwa aku mendengarnya.... Biarlah aku ni bertukar angin sikit... da bosan dok under bos yang sama hampir 4 thn ni... lama kan... tak ku sangka da lama rupanya aku ni bekerja.... patut la da slalu di tanya dengan soalan cepu mas...

Tadi Ms shah ada ajak aku untuk gi "Terry Fox Run 2010"... aku rasa tahun ni tak leh kot... maybe thn depan aku leh la join larian2 semua ni... hihi...
Tapi klu sesaper berminat tu sila la join yer.... Larian amal gitu...

No comments:

Post a Comment