Friday, June 4, 2010

Adoiiiii

Blik2 rumah aku tgk tempat tv aku berkemas lak... kosong jer... tinggal tv jer... x der barang2 kat kiri kanan cam biasa.. Rupa2nya ibu aku da gi bli tv baru td... tu dier amek ko LCD tv tok umah aku yg sekangkang kera ni... besar gabak k... x sanggup aku...

Masa aku balik umah td org tu lom antar tv lg... tv ni baru jer sampai x sampai 30 minit dari masa aku taip n3 ni... mamat yang anta tv tu gi la setup kan tv aku tu... x cantik pon gambo... biasa la LCD nk kena ada router lg r... aper2 tah... petanda nk suh pasang astro la tu... adoi...

Masa da nk settle semuanya td mamat tu suh sesaper turun ikut dier amek usb... ruper2 nyer mamat tu nk tnyer kat aku mana ex-gf dier dok skrg... isk.. cam ner aku leh tak prsan rupernyer mamat ni abang yang couple ngan jiran aku tu (time aku kecik2 dulu)... aku mmg kenal sgt la ngan abang ni... isk.. patut muka dier aku cm kenal jer...

tau x aper mamat tu ckp...

1. Naper sekarang da membesar dengan jayanye??? ----> yer dulu aku kurus kering
2. Weh umur da braper???? da nak jd ANAK DARA TUA... ---> hampeh x??? dia ada baca blog aku ker???? musykil2...

x tau nk kata aper lg... nmpk sgt aku da brubah kan... isk... dua2 benda tu aku x suka... GEMUK & ANAK DARA TUA.... weh x der saper2 ker nak masuk meminang aku nieh????

P/S : patut ker aku gi menonton Andartu Terlampau... 21 hari mencari cinta??? patut kah???

4 comments:

Husni Saila said...

patut kak g tgk cter tue...muahahhaha

Ms. Wanniey said...

oh yeah????

mrs shaifull said...

wani, kawan akak, cun, umur dah 32, anak org kaya, officer, tp still single, buat apa nak cepat2 kawen kalau setakat nak lari dr gelaran wani? cari yg betul2 ok, baru kawen, bab gelaran tu letak tepi, lgpun ni bukannya zaman batu, who cares?

Ms. Wanniey said...

hehe... betul2 sy sokong Mrs. Miza... ble pk2 balik kang dapat husband kaki pukul ker aper ker x ke naya... biasa r x knl betul2 kan... mesti dapat yg pelik2... haha...

Post a Comment