Monday, March 19, 2012

Confuse

Style aku adalah bila nak beli satu-satu barang aku akan google... kebaikan dan keburukan.... tapi bila da google2 ni kadang-kadang niat aku nak bli da terencat da... sometimes to sbb makin google makin blur...

Contohnyer adalah sekarang ni mood nak membeli SK-II telah mai... so aku rajin2 la google... tapi semua lebihkurang 80% review adalah JANGAN BELI.... dan 20% jer yg kata BELI.... tapi 2 org (yg aku tau) kwn aku yg pakai SKII kata BELI... aku tgk kulit muka diorg pon mcm cakap MESTI BELI... licin tu... gebu2 jer... cantik aku tengok... tak der la cam aku yg macam penuh ruam2 halus di muka gitu...

Tapi... review cakap ramai yang beli kecewa sebab hasil nyer tidak sehebat mana... ada yang cakap muka diorg bertambah teruk... dan ada yang cakap bila stop guna muka bertambah-tambah teruk... sebab tu kena KOMITMEN kat produk ni... cam iklan dulu2 dia cakap....

Aku tambah2 confuse...

Aku taknak la orang gelak jer ble tau aku gna produk mahal tapi muka ya ampun.....

Lagi satu not everyone suitable ngan satu-satu produk tu... mungkin dia ok... aku tak like wise kan... aku pon da confuse sgt ni... nak try ke tak SKII... erm....

Bukan selalu ada duit lebih sikit kan...

Nak tak nak... nak tak nak????? takut??? mesti la takut... klu makin teruk cam ner??? huhu????

Makin Confuse....

No comments:

Post a Comment