Thursday, March 8, 2012

Cop ni Tempat Aku....

Copppp ni tempat aku... Jangan duduk k.... kanak-kanak sgt kan??? Arghhhh benci aku...

Tadi time aku balik aku naik la LRT 2 coach... pendek kan??? da la tu ramai gak la orang dalam LRT... dan ceritanya adalah....

2 orang hamba allah ni.. budak lagi kot... dalam 17 ke 18 tahun cam tu (ikut fact dlm perbualan dia) tapi kalau tengok muka matured giler r... budak tu bertiga aku rasa... 2 perempuan 1 lelaki... pompuan berdua ni duk depan aku... aku berdiri depan dia... tibe2 minah sorang ni bangun dan suruh kawan dia yang duk sebelah dia jaga tempat dia (read: cop tmpt tu - bdk pompuan tu letak plastik barang yang dia beli) sebab dia nak gi berborak ngan kawan lelaki dia... (Kwn lelaki dia berdiri agak jauh dari tempat tu)...

Aku tak kisah la klu nak berborak ker aper... tapi cuba la paham keadaan dlm train... klu ko bangun sila la let go ko nyer seat.. bagi orang lain... ni tak ko suh kawan ko jaga seat ko macam la ko naik train express... giler r... 1 st time kot aku jumpa orang cam ni... FYI aku da naik LRT ni dari umur aku 14 kot....

Yang aku kesian terkebil2 jer mata makcik kat sebelah aku tgk perangai bebdk tu... come on la... bagi la makcik tu duduk... tak nak bagi aku x per aku tak kisah... aku ni mana suka sgt dok dlm LRT... baik berdiri kan... lagi pon aku sibuk ber FB jer td.. tapi sempat gak perhati gelagat minah berdua ni... mmg dasar suka bergossip aku ni... hehe...

Siap letak beg plastik dia tok "cop" tempat...
Mmg dasar x reti bahasa... weh mana leh mkn dlm train...

No comments:

Post a Comment