Friday, March 9, 2012

Bawal oh Bawal

Last friday aku gi la jejalan (read: shopping) kat jalan tar... aku tgk trend tudung bawal da kembali... yer la sekarang dalam 5 orang aku jumpa tiga orang mesti da pakai bawal... nampak nyer trend tudung sarung da nak sampai ke penghujung... ni yang wat aku cuak... mana tak nyer da lama sangat aku tak pakai tudung bawal... adalah dalam 1 tahun lebih da... da la aku ni pakai bawal mesti comot2... senget2...

Jalan2 kat Jalan Tar aku tgk kebanyakan kedai tudung da start jual bawal... rambang mata aku weh... colour pon cantik2... dia susun sangat menarik... aku per lagi rasa nak beli jer... tapi mengenangkan baju pon x jahit lagi aku x jadi la nak bli dulu... nanti2 la kan...

Tapi sebelum nak beli bawal harus la aku try balik tudung bawal yang ada... so isnin hari tu aku try la... macam2 komen gak dari kawan2... kebanyakan negatif jer... huhu... nampak sgt aku ni comot klu pakai bawal....

BENCI BENCI BENCI

No comments:

Post a Comment