Saturday, March 24, 2012

Rasa Bersalah....


Hari Khamis lepas... time aku nak gi kerja... da sampai kat station dekat ngan opis aku... aku pon turun la escalator macam biasa nak turun tangga malas... aku sayang lelemak aku ok...

Time aku turun tu everything was fine... smpai la da nak dekat bawah kan... tibe2 jadi stuck dan org dpn2 aku semua dok nak mengelak2 ada yang da nak jatuh... cuba bayangkan korang naik esclator turun dan tibe2 ada orang hadang dan korang tak leh keluar dari area esclator tu dan orang makin berhimpit2 dan boleh jatuh.... erm... x reti nak explain tp cuba la korang bayang kan...

Aku ni da almost nak jatuh... sikit jer lagi klu diorg depan x nak keluar dari area esclator tu mesti aku jatuh... dan aku almost yelling kat orang depan tu dah... sekali aku tengok rupa2 nyer ada sorang nenek tua sangat... ngan anak dia atau adik dia... 2-2 da tua... rupanyer nenek yang paling tua tu mcm takut nak turun dan dia jenis gerak lambat2...

Ble aku nampak tu aku rasa sedih sangat... nasib baik aku tak jerit tadi... sampai sekarang ni aku rasa berdosa lagi... huhu.... Sian la kat nenek 2 orang tu.... mana agaknyer anak diorg???? isk... isk... aku ni over sensitive klu pasal orang2 tua ni... x sanggup aku tgk...

No comments:

Post a Comment