Friday, March 16, 2012

Raya oh Baju Raya....

Raya?? Lambat lagi... Sekarang kan baru bulan march... Raya bulan ogos.. Tapi aku da sibuk-sibuk nak cari baju raya.. Mana tak nye.. Tailor aku da pesan kat ibu aku suh bagi tau aku last blh tmph baju untuk raya bulan Mei ni.. Erm...

Warna tema... Erm.. Prob jugak tu.. Buat ms sekarang warna tema adalah turquoise.. Tp x tau la klu da dekat-dekat raya nanti berubah pulak.. Tapi aku suka play safe.. Aku kena la gi hantar baju pink (ex boss bagi).. Baju biru (hadiah farewell).. Baju coklat ( ex boss aku hadiahkan kain batik sarawak) + aku jahit jugak la baju untuk wedding uncle aku.. Temanya Black and Red... Tu da empat helai da tu.. Plus baju oren merah yg aku nmpk cam cantik hari tu... Wow.. Cam banyak la pulak nak hantar jahit.. Tp x pe.. Baju2 tu wat baju keje gak nanti.. Hehe... cuma kena sediakan duit la kan... huhu...

erm... ble la nak gi cari baju ni??? Klu lambat iollsss x der baju raya la nampak nyer... hishhhh...

No comments:

Post a Comment