Wednesday, March 21, 2012

Unprotected

Hari sabtu hari tu mood mengemas... yer la da braper lama lak aku x balik kat umah aku kat semenyih... Sampai2 aku trus menyapu... pas tu mop lantai... lap furniture... last aku lap cermin...

Time aku lap cermin aku rasa cam ada something wrong kat aku nyer window grill... kat tmpt yang ada pintu tok kuar tu... aku rasa dia cm gegar semacam... sekali aku try tarik dia punya kunci tu... boleh bukak... aikk.... tapi berlock ngan padlock.... confuse disitu... so aku panggil la ibu aku.... tgk punya tengok rupanya aku nyer selak tu da kena potong... kelas ko maria.... kiranyer ada org pecah masuk la.... patut la aku tgk abeh aku nyer dinding ada kesan hitam2 tapak kasut...
dalam bulatan selak yang langsung x memainkan peranan sbgi penyelak

Aku pon check la klu ada apa2 barang yang hilang... tapi... tak jumpa pulak... maybe sbb rumah aku pon x der barang sangat... so x der benda la yang penceroboh tu nak ambil pon...

So hari ahad tu aku pon gi la Tesco... cari mangga besar punya nak cari selak da tak sempat kata nak balik KL da kan... cari2 kat tesco pon x der padlock yang besar... aku pon beli jer la clamp yang besar 2 1/2 " tu... besar tak besar... pas tu aku beli padlock...

so cam ni la hasilnya....



harap2 penjahat tu x masuk lagi la umah aku...

No comments:

Post a Comment