Sunday, March 18, 2012

Imej kakak sungguh aku kan....

hah... amek ko... ayat sentap aku...

Hari Selasa hari tu ada la sorang mamat ni dari Syarikat Pembinaan Juru**** datang office aku... datang lak nak jumpa second boss aku... tertib sungguh... dia tak der la ikut aku gi bilik boss aku ke apa... dia tunggu jer kat area menunggu kat opis aku... area menunggu kat opis aku ada 2... satu kat area engineer satu lagi kat area bilik boss... dia tunggu yang kat area engineer tu... ok fine..

Masa aku cakap ngan mamat ni aku ckap dlm hati "not bad... hensem jugak mamat ni..." fyi mamat ni tinggi giler ok... mmg taste aku... kuikuikui... So pas aku tnyer second boss aku boleh tak mamat tu jumpa.. then boss aku kata ok... aku trus panggil mamat tu dan sambung keje aku...

Dalam 5 minit lepas tu mamat tu pon kuar then cakap terima kasih kat aku dan ayatnye berbunyi begini "Terima kasih eh AKAK".... motipppppppp kakak sangat ker imej aku ni... Sentap seketika aku... trus rasa nak berlari2 menuju ke kaunter SK-II (motifffff???)

Tapi kan... aper yang menjurus aku ke imej KAKAK ni eh??? adakah attitude aku??? rupa aku??? style pemakaian aku???? atau tudung aku???? semalam ok jer aku kena usha ngan budak building maintenance.. tapi opppsss semalam aku pakai tudung bawal... hari aku pakai tudung sarung jer... adakah itu antara punca2 nyer???? erm... misteri ni .... misteri.....

PS: Tak sanggup nak menggaku yg muka mmg da nampak sikit kertu dan layak dipanggil kakak... arghhhhh....

No comments:

Post a Comment