Monday, March 12, 2012

Skin Prob...

Aku ni ada masalah ngan skin (face area) since aku study kat Poli... dulu jumpa doc dia cakap aku x tahan panas... dia advise aku bawa payung ble panas... tapi kan... aku... jangan harap la kan... kuikuikui...

Aku skrg using Guinot... tapi bad news... x bnyk beza... still ada pimple yang besar2 tu ok... ngeri2... aku used using Clinique... ok... semua pimple aku ilang... tapi dlm 2 tahun jer dia ok.. pas tu muka aku start ada pimple yang kecik2 cam ruam tu... penuh satu muka... oil seed penuh... yang paling tak boleh tahan ble tgk cermin nampak la white head tercacak2... especially kat bahagian hidung ngan area mulut... geram aku tgk... tu kekadang belasah jer scrub muka w/pon ada pimple... tu yg kadang2 berdarah jer pimple aku....

Aku tak paham la mana dtgnya oil seed ngan white head tu??? dari makanan atau pon dari product yang aku pakai... ishhhh... pening ok...

Ibu aku da bising2 cakap muka aku da makin nk menjangkau ke muka antu... so dia da bising2 suh aku beli SK-II... tapi ble aku baca2 review kadang2 aku jadi takut... kadang2 aku jadi semangat... aku confuse... patut beli ker tak????

Satu lagi TABITA.... famous da benda alah ni sekarang... isk.... help me help me...

No comments:

Post a Comment