Thursday, March 22, 2012

Tempat Tinggal Baru Bebear...

Hari sabtu lepas... time aku beli lock ngan clamp tu aku jumpa rack ni... so aku pon beli la.... Ble aku da balik rumah baru aku perasan adik aku pon ada rack yang sama... aku masuk bilik dia pon sbb nak tukar seluar... pakcik aku dok merepair tingkap kat bilik aku...

Rack ni kan do it your self.... lepas beli tu aku cari la screwdriver x der... tnyer kat cousin aku... dia pon x pasti yang dia ada ke tak screwdriver (hmmmm ckp jer la malas cari... :P) pas tu kebetulan pakcik aku smpi dan dia mmg ada tools dlm kete dia... so boleh la aku pinjam screwdriver dia tok pasang benda alah ni....


Ssh jugak la... tapi berjaya gak aku pasang 1.... lagi satu pakcik aku pasangkan sbb dia tgk aku terkial2 kot nak screw benda alah tu... sementara dia tolong aku screw kan rack tu aku pon bersiap2 tok balik....

Tadaaaaaaaaaaaa

ni la rupanyer....


Mmg aku beli khas tok letak hadiah yang Mrs. Shah belikan... tapi x smpt kemas benda2 lain lagi... erm... nak letak apa eh kat ctu.... buku2 la kan... tapi dosa x letak buku2 agama kat rack bawah???? nnti kt atas tu nak letak quran... senang sikit da... da ada rack ni....

erm... tapi aku rasa cm pelik jer bli panggil benda ni rack... rack ker dia???? bukan kan????

No comments:

Post a Comment