Tuesday, September 28, 2010

Ohhh Tidak!!!!!!

Oh My MAC!!! Believe me, Tadi aku ternampak gergasi dalam cermin… korang mesti tak percaya kan????? Betul… memang ada gergasi dalam cermin itu… tapi gergasi pendek… Aku punya gelabah memang tak hingat… sampai kalau boleh aku nak pecahkan jer semua cermin yang ada… tapi amat melampau la tu kan????

So betul la apa yang mereka semua kata aku dah “Besar”… aku harus la terima hakikat kehidupan ini…. AKU DAH “BESAR”…

So I have to do something… aku berazam aku harus la boleh memuatkan diri aku dalam baju ini… bak kata saper tah you have to make ur self fit with vera not vera to fit with you… hoho… Aku pon nak buat la diet ala2 Mr. IR… hihi.. Thanks babe sbb bagi tips ni kat I hari tu… hopefully Berjaya la… dateline nya bulan Disember ni… Aku haruslah kelihatan gorgeous semasa Wedding cousin aku… kata nak cari jodoh kan… hoho….

Dear, Wish me luck!!!!!

No comments:

Post a Comment