Monday, September 6, 2010

LesBO kah aku???

Semalam sorang lagi kawan aku bertanya soalan yang bebukan kat aku... adakah aku ni les??? hehe... Leslie chung i loike ok... tapi Lesbian i dont loike... awatnya kata chek lesbian??? Chek bukan... i'm straight ok...

cuba jer tanya saper pelakon holywood yang aku minat... jawapannya adalah David boreanaz


Kalau Penyanyi (Band) yang aku minat mesti la Gerard Way (MCR)


Pengacara tv mesti la Ally Iskandar
Actor yang cute kat malaysia - Irfan Roslan


Watak yang aku x leh lupa.... Zack Imran (Naz)
Sila abai kan Daphne Iking


Aku gilerkan ARASHI... terutama Ridda (Ohno Satoshi)
tapi tak leh list kan lebih-lebih nnti jd n3 penuh gambo lelaki... nnti kata aku gatai melera (bak kata Mrs. Syasya)... so aper persamaan diorg??? Comel dan chubby... kecuali Abg Naz... (oppss... aku da terbiasa... yer r dulu tgk Club disney malaysia... Abg Naz dan Mr. Bubuk)

So kesimpulannya aku tak lesbo kan???? :P

No comments:

Post a Comment