Sunday, September 5, 2010

Iklan Aidilfitri TV3 2010

Korang pernah tgk iklan ni kat TV3???? NI la iklan raya Official tv3 untuk tahun ni... bagi aku iklan ni sangat tidak bagus dan mengarut.... Aku tak suka tengok iklan ni (sebab aper aku tak suka... korang tengok dan fikirlah sendiri).... Harap2 TV3 sedar kesilapan nya dan Stop mengudarakan iklan ni....

Kesal giler aku... Biasanyer iklan raya tv3 la yang terbaik selain dari iklan PETRONAS....



I heart Iklan Yasmin Ahmad
Al-FAtihah buat Beliau..

Update : 5 sept, 1.42pm dapat message kat inbox fB yang menyatakan TV3 menarik balik iklan ini... Alhamdullilah... dengar jugak diorg aper yg penonton suarakan.... Gud2... Sy akan terus menyokong TV3... tapi diharap ambillah iktibar dari aper yg terjadi ini... penonton sudah tahu berfikir mana yang betul dan mana yang salah....

- huhu sedihnya tv3 da ban aku dr masuk kat fb dia... kejam kan???? tapi x per... aku tetap sokong korg TV3 w/pon korg ban aku sbb comment benda yg benar... x per la... i mengundur diri...

No comments:

Post a Comment