Wednesday, December 16, 2009

Kebosanan Tahap Gaban


Hari ni aku rasa cm boring giler jer... x tau nk wat per... nak wat keje x der keje... smua da settle.. tp ada 1 lg keje yg agak ssh gak aku nk wat... sebab server lembab sgt...huhu... time yg boleh sblm kul sblm 7.00am, 12.30pm - 02.00 pm, 5.00pm dan keatas... huhu... mmg r x der masa yang sesuai.. x kan aku nk gi keje awal sgt... sebelum subuh da kena kuar... x kan nk curi time lunch hour... ssh nk kejar2 masa time tu... makan, solat lagi... huhu... pas office hour... x boleh kot... LRT penoh nnti... klu balik malam sgt la bahaya kat kwsn opis ku ni... aku leh nmpk org lelaki kena rompak aper tah lagi aku pompuan + jln sorang + ngan kasut tinggi + jln gedik2 bajet budak baik.... huhu... bahaya...

Benda ni aku kne settle sblm 23hb.. hari ni da 16hb.. nmpk cam lmbt lg... tp pejam-celik pas tu celik rasa kejap jer masa ni berjalan... tp maybe aku akan curi2 masa lunch... sbb tu jer yg boleh dipertimbangkan...

Esok??? esok aku da ada plan... tp cm tak boleh di realisasikan jer... PAKCIK tu ada... hampeh betul... kata nk cuti tapi aku tgk dier x der pon suh aku isikan borang cuti dier tu lg... isk2.. sedih aku... abeh hancur planning baik aku tu.. klu xder benda es aku ingat nk gi PTPTN KL Central nak settle kan benda kat ctu... tp nk gi ngan saper??? sorg ker??? huhu... nnti r aku pk...

Jumaat???? Jumaat cuti... so mmg confirm x leh nk wat keje tu... lg pon aku da plan nk kuar ngan Mizz Liza... teman dier gi bli camera kat Sony Style ngan gi tgk movie... tak tau nk tgk citer aper... nk tgk The Princess and the Frog ker??? x pon Christmas coral 3d ker??? erm... nnti r tgk Mizz Liza nk tgk citer aper...

Aper2 hal pon aku kena settle kan keje tu next week... huhu... lapor la aku sehari... nk kena pantau pakcik2 unit aku ni da wat ke belum... nnti aku gak yg kena... huhu... k r nk smbung wat keje... Chow

5 comments:

Anonymous said...

salam..wanie p la tgk cite santau best tau...xpon tgk cite ninja assasin...

Ms. Wanniey said...

Cik Anon, best ker citer santau tu???? citer ninja assasin tu ada rain jer... citer yg ada fight2 ni sy x minat r...

mrs shaifull said...

wanie, apa kata tgk je tv kat umah, lg best :) hehehehe...

Ms. Wanniey said...

haha... citer aperkah yg ada di rumah???? busan2...

LaraDyana said...

cik anon tu diana...hihihii

Post a Comment