Thursday, December 3, 2009

Good News...

Pagi2 phn aku da berbunyi... tp msg jer la pon... biasa la time2 hjn cm ni ramai nk minta tolong... mintak tolong aper??? minta tolong aku jampi hujan berhenti r... haha... berbalik pada hp td... aku pon check r hp aku... saper lak anta msg pepg ni... aik nma kak sasya ni.. x kn nk minta tlg gak kan??? skrg ni dia dok get redi jer... erm.. smlm aku ada gak psng intention nk text kak sasya tp lupa lak.. hehe... msti dier rasa aku sahabat yg durhaka... lgsung x menanya kabar berita dier... isk.. iskk...

Aku pon bukak la text yg di hanta... dier tulis cm gini :

"sasya, dah selamat bersalin pd pukul 3.52am, baby girl, operate".

akhirnyer aku telah begelar aunty... warg.... aunty Wanniey gitu... haha...

Congratulation Kak Sasya...

No comments:

Post a Comment