Wednesday, December 2, 2009

Penyakit Boring...

Wah penyakit boring aku dtg lagi... x tau nk wat aper... keje semua da settle.. nk kemas bilik ni aku malas pulak... hehe... Semenjak 2 3 menjak ni... penyakit malas aku dtg r pulak... x tau kenapa... Erm... nk baca blog mmbr2 semua pun x update lg... x tau nk wat per...

Hari ni time lunch aku gi Jln Masjid India ngan Mizz Yan.. Sesajer jer gi jejalan... Nk gi Sogo Mizz Yan kata jauh... hehe dier mls sebenarnyer... mcm aku x tau... :P Sbnrnyer aku ada Secret intention haha.. Aku nk gi bli tudung ala2 IKIN Mawi tu... tp bkn ARIANI punya... Bli yg murah2 jer.. aku pon stkt nk buat gi Jogging jer (Jogging ker???)... hehe...

Time membelek2 tudung tu tetiba Mizz Yan ternampak la pulak Tudung Siria yg tengah agak glamor tu.. Tanya kat adik tu dier bagi Price RM18... paling murah pun dia bagi RM17.. aku pon aper lagi ckp la kat Mizz Yan yg aku tau kat mana ada jual tudung Siria yg murah (itu pun setelah dibawa bershopping oleh Mizz Liza)... Aku pon trus bawak Mizz Yan kat kedai tu... Tak tau aper angin kakak yang jual tu... Murah x murah gak r dier bagi Mizz Yan harga RM15... tp ssb ada kwsan yg jahitan dier tetas sikit dier bagi la RM14... huhu (kira mahal la tu sbb 2 hari lepas Mrs Miza dpt beli ngan harga RM13)... aku rasa r klu aku nk bli tudung tu aku minta tolong Mizz Liza jer yg beli kan sbb dier dapat Diskaun... haha... Adakah dia ada kena mengena dengan tokey kedai itu???? aku pon x tau...

Pas abeh soping moping tu aku trus balik opis... Skrg ni aku dalam dilema pulak... Nak try tudung Siria tu ke x???? ISK2... Compius...

No comments:

Post a Comment