Thursday, December 10, 2009

En. Putra Punyer Pasal...

Seperti title diatas, (wah da mcm surat official lak..) aku hangin satu badan pagi ni... da la elok-elok aku siap lambat awal... kuar umah lambat awal, En Putra lak wat hal ngan aku.. Lama aku tunggu dier... lambat lak tu... klu lambat seminit 2... aku leh trima lagi... ni dekat setengah jam... huhu... nampaknyer bukan aku sorg jer la yg datang lambat hari ni... Kosong la opis pepg ni... haha... aku kuar umah td dlm kul 6.50am... smpi kat lrt lebih kurang kul 6.55-7.00am... En. Putra lak smpai dlm kul 7.20am... x ke hangin... dari sikit org da smpi melimpah ruah kat area tangga... haha... nsb baik aku kuar awal gak... tu pon smpai kat opis sikit jer lagi da nk kul 8.00am.. bayangkan la klu aku kuar dlm kul 7.00am... alamatnyer x smpai la lagi aku kat opis ni...

Yg lebih menyakitkan ati aku ni... cm ner ler ext. hard disk aku leh tertinggal... wat penat aku copy citer Kami no Shizuku semalam... ingat nk tgk hari ni ... klu ada masa r... hehe... kena la aku cari aktiviti lain.. aper nk wat eh??? soping lagi ker???? huhu...

No comments:

Post a Comment