Friday, December 11, 2009

Soping Moping bersama Mrs. Miza

Lunch hour hari ni aku gi Window2 soping ngan Mrs. Miza kat mana lagi klu bukan SOGO... Almaklum la JIRAN MELAWAT JIRAN kan amalan yang mulia... Klu kitorg x melawat sapa lagi kan??? hehe...

Memula tu niat ati aku mmg baik... sesaje je nk gi tgk2 Hypnoses, Lancome... tp ble lalu dpn MAC.. aku ternampak la pulak eyeshadow pallet... MAC kan mana ada eyeshadow pallet... Bak Kata MA dier tadi "Setahun sekali jer... " Time x-mas jer yang ada... huhu... Ok gak la Color dier... tp aku x leh nk beli sbb x der dlm list... lgpn klu aku beli saper nk pakai eyeshadow Estee Lauder aku tu nnti...

Ble da dok usha2 tu.. tetiba mulut aku gatal nk tanya... "Lipgloss Ample Pink ada???" dengan sepantas kilatnyer MA tu mencari la Lipgloss tu... tp sayang nyer... musnah harapan aku (ni bukan kali pertama aku cari lipgloss tu tp dier x der) pas tu MA tu pon promote la kat aku Color2 yg lebih kurang ngan Ample pink tu... tp smuanyer aku x suka... huhu.. tetiba dier terdengar kot aku suka pale2... lantas dgn pantas dier menarik la tangan aku gi kat Limited editon... trus dier kata "Ni Pale mesti U suka" mmg betul aper yg dier ckp tu... mmg aku suka sgt r... pas tu aku pon ngan gatal nyer ckp " I nk Studio Fix NCXX ngan Studio Lightful NCXX" dier pon cari r... tp aku rasa aku malang kot... Studio Fix NCXX tu engak la ada... tp nasib baik Studio Lightful tu ada... terubat la sikit... aku tgk minah MA ni dok cari2 barang... aku pon x tau dier cari aper... tetiba dier dtg kat aku kata "Sori Mizz, Yang Pale tu da habis... tp yang Pink2 tu ada la..." huhu... kecewa aku...

MA tu pon promote la kat aku Lipgloss set yg Pink2 sikit tu... aku tgk cm x suka jer color dier... tp ble dier tunjuk skill dier mencampur2kan color tu.. aku trus suka... cantik sgt... x tau la sbb tgn dier yg putih tu kena ngan color lipgloss tu... atau mmg lipgloss tu color dier cantik... hehe...
Aku pon trus setuju beli... huhu...

Pas settle aku nyer soping moping aku pon teman la Mrs. Miza gi soping Moping... dier gi beli Lipstick Dior... aku suka color dier... pink yg comel (A10tion Plezz - gambar diatas adalah gmbo Mrs. Miza)... hehe... Lepas kitorg gi Usha2 kasut... tp malangnyer x der kasut yg aku suka... dengan perasaan bercampur suka + kecewa tu aku pon balik la ke opis untuk beristrehat... hehe... sekian terima kasih... gi sambung wat keje r... inilah hasil penyopingan hari ini...

2 comments:

Post a Comment