Tuesday, December 29, 2009

Kisah Poli ku : Kena Himpap.....

Pas borak2 ngan Mrs sue psl dier punyer pengalaman kena himpap mlm kemarin... aku tertiba teringat kisah yg terjadi kat aku time tu aku still stdy kat Poli... masa tu aku sem 2... Aku ngan roomate aku Ms Siti Rahmah x braper rapat sgt... kitorg lain2 kelas... so kitorg ni kdg2 tido bilik sendiri kdg2 tido merempat kat bilik org lain... kes ni terjadi sblm aku terjebak dlm kancah ble malam tarik selimut ngan bantal lari bilik org laen...

Cerita nye macam ni....

Sedap jer aku tido mlm tu tetiba aku terjaga... tp yg aku pelik aku rasa cm ada org berbulu hitam satu badan tarik aku menuju ker tingkap... tangan aku mmg nampak cm ada benda yg tgh tarik... statik jer kedudukannyer... tp aku tak dapat bangun sbb badan aku betul2 rasa berat sgt cm ada yg tgh tahan aku dr bangun... kebtlan time tu aku mmg tgh menghafal ayat hafazan... biasa la kan ada hafazan nyer test... ingat lagi ayat al-zalzalah... aku pon baca la ayat tu... berbuih2 aku baca... makin lama aku baca makin ringan badan aku... bayang org berbulu hitam tu pon ilang... bila aku da boleh bergerak... aku pandang katil sebelah... aku tgk roomate aku pandang aku... senyum dengan muka dier yg pucat.... aku trus tarik bantal tutup muka then tido... esok pagi aku tgk dier da tak der kat bilik... time break kul 1.00 aku jumpe dier kat bilik... aku tnyer naper dier pndg aku senyum mlm tadi....

Tau x aper dier jawab????



















"MANA ADA......MALAM TADI ORG TIDO BILIK KEMA LA"


Wargh... smpi sekarang aku x leh lupa psl hal tu.... pas kejadian tu... aku mmg x brani tido kat blik sesorg... bile malam aku akan lari ke bilik Ms Ogy ngan Ms Amy... Nsb baik diorg ada... klu x tak tau r aku tido kat mana.....

No comments:

Post a Comment