Monday, March 22, 2010

Aku hangin betul klu...

  • Orang hempas2 telefon
  • Hempas pintu kuat2
  • cakap menjerit2 (menengking2)

Klu korg buat benda2 diatas SILA JGN SALAHkan aku klu aku kurang hajar ngan korg!!!!!!!!

*aku leh terima korg nk hempas2 telefon klu aku yg wat silap... tp klu bukan salah aku mmg korg menempah maki hamun la jawabnyer.....

PLEASE DON'T MAKE ME ANGRY....
YOU WON'T LIKE ME WHEN I'M ANGRY


4 comments:

CT NORAMIZA said...

org luar ke org dalam? akak pun x suka wani, tp tu lah yg akak hadap tiap2 hari...hempas pintu kuat2, mcm pintu umah sendiri..

Wanniey said...

org dlm lar... semalam dier panggil sorg eng. ni... lambat pulak tu mamat tu nk jumper dier... org da call gak mamat tu berkali2... smlm kan phn opis rosak.. so ssh sikit nk cari... pas tu dier gi call org marah2 tnyer da panggil ker belum??? org cakap da... tp x per org call lg... dier trus hentak telefon... sakit telinga org... huhu... trus org hangin satu badan...

org terdengarlah kan...ble eng. tu masuk jumpa dier, dier tanyer... "Wanniey ada call awk x??? dah lama call ker baru???" hampeh betul... dier mmg x percaya yg org da call eng. tu....

HANGIN X???

CT NORAMIZA said...

wani, nampak gayanya, sama je ngan org bawah ni, suka sgt anggap akak bangang x bertempat, nasib baiklah aku bangang, dpt diploma je, kalau aku pandai, dah lama aku dpt phd, bodo punya org..

Wanniey said...

sokong kak miza...

Post a Comment