Monday, March 29, 2010

Saya Sgt Penat...

Hari ni sesampainyer aku kat LRT, pakcik yg check monthly pass tu jerit " Train Problem yer..." huhu... aku pon wat bodo jer r naik gak... klu x aku nk naik aper??? Klu aku ada kereta pon aku x sngup bawak dtg opis... Parking kat cni mahal giler... Naik taxi pon bukan pilihan yang tepat di pagi2 hari... org semua nk ke office, bebdk nk kesekolah... Jalan Jamm nyer... Nnti silap2 jd RM20 lebih kang... Umah aku ngan Office tu adalah 15 minit jer... tp nk jalan jauh r... 1 jam pon x tentu smpi...

Sesampainyer aku kat Platform aku tgk ramai sungguh manusia2 yang nk gi keje.. Ke arah Kelana jaya pon ramai... ke arah gombak pon ramai... Aku tabah lg masa tu... lama gak la aku tunggu ada lah dlm 30 minit... akhirnyer train pon smpi... tp Yaa ampun, penuh betul... aku masuk gak r....

Lama gak r aku berhimpit dlm train tu ngan kasut tinggi aku... penat tak terkata... sampai opis... trus aku gi brekfast kat Mamak... Baru dpt tenaga balik... hihi..

No comments:

Post a Comment