Tuesday, March 23, 2010

N3 Khas Untuk Perminat Siti NurHaliza...


Kepada semua peminat siti Nurhaliza...

Pisss (ckp bisik2) : Korang tau x siti da keluarkan produk kecantikan pulak... Ada makeup + Skin Care.....Klu korg tgk iklan Abg Naz Ahmad kejar2 siti pasal produk ni lah....


gombo produk ni ada kat Ms shah... lupa nk bluetooth hari tu... aku jumpa produk ni kat Guardians ker watsons The Mines.... Product ni made in korea... Klu korg berminat nak cantik cam siti yer ker dier guna product ni??? cuba lah eh...

ps: jgn order kat aku... aku x jual produk ni... aku just nk berkongsi info... :P

2 comments:

CT NORAMIZA said...

yuhoooo ai peminat siti :) ish ada makeup remover x? kalau ada nak belilah, simpan buat kenang2an :) sbb skincare pakai yg lain kan wani?

Wanniey said...

hehe... org x prasan tp myb ada la makeup remover... penting tu...

Post a Comment