Monday, March 8, 2010

Panas Lagi!!!!

Aku telah diinform oleh kakak cleaner tu bahawasanyer... hanya tingkat aku ni jer panas ala2 0.000000000000001 dari panas neraka gitu... aku syak ada orang yg sajer pedajalkan floor aku ni... akak cleaner tu pon aku tgk da cm nak tak nak jer amek sampah kat bilik aku... Sbb dier panas... aku ni aper tah lagi... da la mmg panas + panas ati lg...

hari ni konsep bilik aku ala2 peramah gitu... siap bukak pintu... dan menjimatkan duit belanja opis... siap tutup lampu... motifnyer adalah untuk mengurangkan haba... dan aku da nmpk cm receptionist jer... da la bilik betul2 dpn pintu utama... siap ngandap lif lg... org dlm lif tu pon leh nmpk aku.. x leh r nk tido2 pon... huhu...

Biler la diorg nk repair Air-con ni.... bukan sekali dua jadi... da berkali2... huhu... panas sgt da ni... Kepala aku pon da sakit... silap2 esok aku MC... Demam PANAS...

No comments:

Post a Comment