Wednesday, April 14, 2010

Beware...

Tadi time aku check email aku nmpk satu email (kononnyer) dr Public Bank.. Subjectnyer "Akaun anda telah dikunci"... Sah Confirm... terang lg bersuluh... aku sah2 x pernah ada akaun dengan Public Bank... x pernah ada apa2 transaction, ke aper ker... aku masuk public bank pon sekali jer tu pon time nk tnyer loan... huhu... nmpk sgt la kan ni sebenarnyer email2 yg nk menjahanam kan duit aku klu la aku ni ada Public bank... mesti da lesap da 100k aku tu... chit po da... 100k konon... 10k pon blom tentu aku ada... hehe... :P

So korg kat luar sana berhati2 la eh... klu dpt email cm ni dan korg mmg ada bukak akaun kat bank tu better korg call jer bank dan tnyer naper akaun korg kena kunci ker diorg nk tutup ker aper ker... klu korg ni jenis aku yg pemalu ni pon, sila lah paksa diri korg tu tok berckp ngan org bank tu dulu... jgn call kat no yg dier bagi tu... korg bukak la website bank yang official eh... dan amek no kat situ call.... tak pon call jer 103 - operator Telekom sedia mmbantu korg....

2 comments:

mrs shaifull said...

kadang2 ada gak yg kepala weng tu, blh gak percaya ngan benda camni, herannn..

Ms. Wanniey said...

haha... org rasa org yg cpt percaya leh r kena sbb nyer org mmg confirm2 x percaya dier ckp org nyer akaun public bank nk kena kunci sbb org da x active tp org mmg x der akaun public bank... :p

Post a Comment