Thursday, April 1, 2010

Tiba2 Rasa Jeles lak...

Time tgh check face book td tgk2 ada friend request... tgk2 dr kwn lama... time sek. rendah dulu... muka dier mmg x banyak berubah... tp da bertambah cantik da... Dia da jd doc. skrg... huhu... tiba2 aku rasa cm jeles lak... sedih pon ada gak... naper aku x blja betul2 dulu???? semua kwn2 sek. rendah aku da berjaya skrg ni.... aku sorg jer kerjaya yg paling dot.dot.dot.... huhu.... sedeynyer..

Sgt sedih sbb aku terpaksa tolak tawaran stdy kat Gajahmada tu dulu...

Klu x mesti aku x der kat cni skrg... cara hidup pon lain... kwn2 pon lain.... tp klu aku choose that path aku x kan kenal kwn2 aku skrg ni.... erm x best gak kan???

Tapi aper2 hal pon aku happy kwn aku tu dpt jd Doc.... Juz emo sikit jer sbb bukan aku x dapat tawaran tp aku yg tolak....

SEBAB????

x yah lah aku taip kat cni.... biarlah aku jer yg tau.... biar lah aku jer yg memendam rasa..... benda dah jd.... x dpt di ubah lg....

No comments:

Post a Comment