Thursday, April 29, 2010

Yesterday


Smlm aku balik agak rush jugak la... bukan aper da banyak kali aku bertangguh hari untuk hantar baju kat tailor... da la tu aku hantar 5 helai kain tok wat baju... mesti la tailor tu akan ambil masa kan... sbb aku nk guna cepat aku terpaksa gak la antar semalam...

Tgh aku jln menuju ke kedai... aku terjumpa kawan aku.. dia da sgt sarat mengandung... kiranyer tunggu hari jer sekarang ni... besar sungguh perut dier... insyallah baby boy... happy jer aku tgk dier skrg ni... Masa aku jumpa dier tu dier tnyer la aku nk gi mana... aku ckp la nk gi jmpe tukang jahit... tp dier dgr nk belajar menjahit... tetiba dier ckp

"Yer r orang da nk kawen mesti la kena tau menjahit gak"

mana pulak la dier dgr gossip2 kata aku nk kawen ni... nk kawen ngan saper... BF pon x der... ahaks..

Malam semalam pulak Mak kawan aku time kat POLI tu pulak dtg rumah jiran aku yg kebetulan sedara dier... so mak dia bagi tau la yang kawan aku tu MRS Ieja da bersalin baby girl.. Pas tu tup2 dier tnyer aku lak bile.. grrrr... semua mau tanya itu soalan maut ka????

Meh saya jawab sejujur2nyer....

"SAYA TAK TAU BILA SAYA AKAN KAHWIN SEBAB CALON SUAMI YANG SESUAI SAYA TAK JUMPA LAGI... KALAU DA JUMPA YANG SESUAI SAYA AKAN KAHWIN K???? NNTI SAYA AKAN JEMPUT ANDA SEMUA YANG SANGAT RISAU TENGOK SAYA X KAHWIN2 RISAU KE BZBODY..."

2 comments:

Husni Saila said...

hikhikhikk...ala kak..wt dun no jer...kak sya yg 1st tue pon xkwin lg..umur die pon nk msuk 32 dah..jwpn die slalu ble org tnye "bile nk kwin" dia akn ckp bln 12,tp xtau tarikh n bulan..so, tunggu je laaa...

Ms. Wanniey said...

hehe... nnti kita try lak eh guna jawapan cm tu... :P

Post a Comment