Monday, June 14, 2010

Boring dan TV

Aku rasa da bnyk n3 yang aku buat menceritakan tentang kebosanan aku... Boring ni boleh membawa kepada penyakit malas, rajin melawat tapak (read : merayau2), Menaga, dan paling teruk penyakit Ngantuk... Aku selaku PA dan part time job aku membuka pintu aku tak leh sgt la nak wat keje2 melawat tapak ni... nnti xleh la pulak org2 menghantar surat dan consultant 2 yang ada urusan masuk ke opis aku ni...

So skrg ni... di saat dan ketika ini... aku punya mata da ala2... muka pon da kelihatan teruk sangat.. huhu... adakah aku patut gi mencuci muka dan makeup balik???? ohh tidak itu satu pembaziran... Di kala boss aku ada ni... aku agak pelik bin ajaib... mana la peginyer semua bloggers2 yang aku slalu baca blog beliau pergi???? semuanyer x update... pergi bercutikah????

Kenapakah aku tidak bercuti saja hari ni... seronok jugak dok kat umah smbil menonton tv yang gambarnyer tidak clear itu... huhu... Aku amat la menyalahkan pihak astro... kenapa la lambat sgt nk pasang nyer periuk kera kamu itu... ni da nak masuk seminggu pas registration ble nk pasang nyer wahai EN. Astro???? Boring tau x ble tgk gambo x clear ni... Hanya tv1,tv2 dan tv3 sahaja lak tu yang berfungsi... so klu korg suka tgk gambo x clear ni sila la beli tv LCD... dlu aku guna tv yang fesyen lama haq yang besaq tu ok ja.... gambo clear... tv1 ada, tv2 ada, tv3 ada, Ntv7 ada, 8tv ada , tv9 pon ada gak... huhu... ble beli jer tv yang haq canggih manggih ni semua stesyen tv tak dak.. siap suh pasang ariel baru lg... leceh r...

K r aku malas nk mencarut pepanjang nnti mana tau dok mengusik hati dan perasaan org lain... aku gak yg kena saman... aku chow chin chau dulu la.... da!!!!

No comments:

Post a Comment