Friday, June 11, 2010

ShahJehan

Taj mahal ini tiada kena mengena ngan citer shahjehan ini

Aper perasaan korg ble tgk shah jehan??? aku memula rasa boring... tp aku suka tgk watak Jiman ngan Aishah... agak cute disitu... tp aku rasa cm dlm alam realiti ni ada x org yang baik cam Aishah yang boleh berkawan dan jatuh ati pd Pengemis / Pak Guard... sbbnyer Aishah tu secretary.... Ada x??? klu aku ... mungkin agak materialistic sikit kot... aku akan pandang pada perkerjaan pas tu pada attitude dan last sekali pd rupa paras... aku x suka lelaki handsome2 sgt (ckp jer r kan org handsome mana pandang pd org yg x reti bergaya cam aku ni... ahaks) aku suka yg sedap mata memandang jer... yang tembun2 pon aku suka... rasa cam comel lak... hehe... tp x suka yg gemuk2 sgt ni... ala2 dah ler.... (Ms Wanniey sila lihat pada diri anda sblm wat statement cm ni...)

Dan perkara yang aku paling x suka dlm ShahJehan ni adalah watak Johan yang sanggup berkahwin ngan Ogy... w/pon dier sebenarnyer suka kat Aishah tu... nak korek rahsia pon berpada2 r... ni sanggup lak sampai kahwin2... da la watak ogy tu baik, sopan, lembut, ayu, dan sakit... x agak2 cara johan nak mengorek rahsia...

Dan aku paling kesian tgk Aishah yang terpaksa dlm rela nak berkahwin ngan lelaki yang dier x suka... aku x sanggup... korg sanggup???? yer r da makcik tu bela dier dr kecik... terpaksa la balas budi mengunakan body... huhu... kasihan di sini....

Korang agak2 aper yg akan jd seterusnyer yer... Ogy da dgr gossip2 antara Johan & Aishah... Jd x agaknyer Johan & Ogy berkahwin????

Kita Tuuuuunnnnnggggguuuuu....................

2 comments:

mrs shaifull said...

sorry, x layan citer ni :)

Ms. Wanniey said...

huhu... agak ramai yg x layan cerita ni... naper eh??? nak kata faktor masa yang tidak kena... x... sbb macam org sorg jer yg tgk citer ni... yang lain macam x jer... x best ka???

Post a Comment